ШВИДКО, ЛЕГКО, ЗРУЧНО – отримуйте послуги ДРАЦС, не виходячи з дому

За допомогою вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» громадяни мають можливість отримати необхідні послуги з державної реєстрації актів цивільного стану просто зі своїх гаджетів.

Маючи доступ до мережі Інтернет за лічений час ви зможете:

- подати заяви у сфері ДРАЦС: про народження, смерть , шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені; про анулювання або поновлення актового запису цивільного стану; для повторної видачі свідоцтв та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

- здійснити попередній запис на прийом у зручний для себе час;

- отримати консультацію щодо надісланих через вебпортал заяв чи звернень;

- здійснити необхідну оплату державного мита чи платних послуг;

- відслідковувати стан заяв в Особистому кабінеті.

Як скористатися сервісом?

Перейдіть на сайт за посиланням: https://dracs.minjust.gov.ua та пройдіть первинну реєстрацію.

На Головній сторінці вебпорталу обрати вкладку «Первинна реєстрація», ввести логін, електронну пошту, прізвище, власне ім’я, по батькові. 

На електронну адресу користувача вебпорталу надійде пароль для входу в особистий кабінет. 

Для входу в особистий кабінет необхідно перейти за посиланням, яке вказано в повідомленні, та ввести логін і запропонований пароль. 

Далі натиснути кнопку [Вхід]. 

Запропонований в повідомленні пароль можна буде змінити, скориставшись відповідним пунктом меню особистого кабінету користувача. 

Тепер можна подавати заяву у сфері ДРАЦС.

Важливо: подання заяви можливе за умови наявності кваліфікованого електронного підпису. 

У разі його відсутності формується звернення до заяви, що потребує подальшого особистого звернення до відділу ДРАЦС впродовж 3 днів. 

Нагадуємо, як отримати електронний цифровий підпис:

Вам необхідно звернутися до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів (https://czo.gov.ua/ca-registry) і надати заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків. 

Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку – ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно.

Тож, користуватися усіма можливостями електронних сервісів легко та швидко. Переконайтеся самі!

Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції