«Львівобленерго» прийматиме показники електролічильників лише автоматичними сервісами, а повідомити про аварію в електромережах можна буде у чат-ботах Viber та Telegram

«Львівобленерго» прийматиме показники електролічильників лише автоматичними сервісами, а повідомити про аварію в електромережах  можна буде у чат-ботах Viber та Telegram

Починаючи з 29 вересня 2021 року оператори кол-центру «Львівобленерго» не прийматимуть показників електроенергії. 

Про ці та інші нововведення у роботі з клієнтами розповіли представники ПрАТ «Львівобленерго» сьогодні під час пресконференції. 

«В період подачі показників є проблема з додзвоном в кол-центр бажаючих повідомити дані свого лічильника. А ще більша проблема, коли під час подачі показників люди, у яких створилась аварійна ситуація чи зникла електрична енергія, не можуть додзвонитися до працівників нашого кол-центру. Саме тому з 29 вересня оператори кол-центру не прийматимуть показники. Для подачі показників у «Львівобленерго» вже діє значна кількість різних дистанційних сервісів», — зазначив заступник директора з комерційного обліку ПрАТ «Львівобленерго» Юрій Кошла.  

Зателефонувавши за номерами кол-центру 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний), споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії.  

Для старших, соціально незахищених клієнтів, які подають показники з допомогою стаціонарного телефону, оператори кол-центру здійснюватимуть спеціальний обдзвін.  

Важливо, що безкоштовний номер кол-центру 0-800-30-15-68 діє лише для важливих та екстрених повідомлень, зокрема з приводу аварійних ситуацій. Також в подальшому планується залучення працівників районних підрозділів для отримання і оброблення  інформації про аварії від споживачів. 

Окрім цього, можливість повідомити про відключення електроенергії незабаром з’явиться у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram, де вже зараз можна подавати показники, отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи, переглянути нарахування, а також дистанційно замовити послуги: коригування неправильного показника, зміну власника рахунку, встановлення зонного лічильника та заміну непрацюючого лічильника. У найближчому майбутньому перелік доступних послуг у чат-ботах стане ще більшим. 

Детальніше про онлайн-сервіси, а також узгодження потужності з побутовими клієнтами — читайте у пострелізі з пресконференції:  https://loe.lviv.ua/ua/novyny~4687