Начальник Городоцької ДПІ Роман Миськів надав коментар щодо зручності використання електронного кабінету. Зазначив, що платники податків, які бажають здійснювати листування з контролюючими органами в електронній формі, мають можливість подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом надсилання документа в Електронний кабінет з одночасним надсиланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.
Форма Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет визначена додатком 3 до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок).
Один раз протягом року платник податків може надіслати контролюючому органу Заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за формою, визначеною додатком 4 до Порядку.
Податківець заохотив платників податків до дистанційного листування, адже такий формат спілкування скоротить час, затрачений на листування з податковою та зменшить витрати, пов’язані з поштовими відправленнями.