Відповідно до розпорядження Городоцької міської ради від 13.06.2022р. №236-к «Про оголошення щодо добору кандидатів на заміщення вакантної посади в Городоцькій міській раді», Городоцька міська радарозпочинає добір кандидатів на заміщення вакантної посади адміністратора Центру надання адміністративних послуг на час дії воєнного стану.
Вимоги до кандидатів: громадянство України, вільне володіння українською мовою, вища освіта не нижче ступеня бакалавра, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
Потрібні документи: письмову заяву про участь у доборі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади; заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність); фотокартка розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; копію паспорта; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
Документи приймаються протягом 5 днів з дня опублікування інформації про заміщення вакантної посади за адресою: 81500, м. Городок, майдан Гайдамаків, 6, сектор кадрової роботи та нагород міської ради.