Нещодавно у Городоцькій ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Використання сервісів ДПС та подання податкової звітності через «Електронний кабінет». На запитання платників податків відповідала фахівець ДПІ Світлана Семан.
В ході «гарячої лінії» Світлана Семан поінформувала платників, що Електронний кабінет є безкоштовним і зручним для звітування сервісом, за допомогою якого можна подавати заяви, запити, податкову звітність, сплачувати податки онлайн, а також отримувати інші електронні послуги.
Під час спілкування платники дізналися, що для забезпечення взаємодії засобами Електронного кабінету в приватній частині (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою веб-сторінкою користувача, платник податків здійснює електронну ідентифікацію з використанням ЕЦП відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, осіб, які мають право підпису), наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис».
Також, роз’яснила, що в Електронному кабінеті заповнення документу можна відкласти, зберігши його за допомогою кнопки «зберегти», та пізніше повернутись до редагування відкривши збережений драфт документу. Крім цього, документ можна перевірити на наявність логічних чи математичних помилок кнопкою «перевірити», виконати автоматичне заповнення кнопкою «перерахунок», вивантажити у файл формату XML за допомогою кнопки «скачати», або завантажити документ з файлу формату XML за допомогою кнопки «завантажити», вилучити документ кнопкою «Вилучити», та надрукувати кнопкою «друк».
Платники податків, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали фахові відповіді на всі запитання, які їх цікавили.