УВАГА! Городоцька міська рада оголошує аукціон з продажу земельних ділянок (3 липня)

 

3 липня 2017 р. в 11.00 год. в приміщенні сесійної зали Городоцької міської ради відбудуться земельні торги у формі аукціону з продажу 3-х земельних ділянок (лотів).

 

Організатор земельних торгів: Городоцька міська рада Львівської області.Виконавець земельних торгів: ПП «Фірма «СОМГІЗ», 79012, м.Львів, вул.Сахарова,46. 

Характеристика лоту № 01:       

·         Земельна ділянка площею 0,3681 га (кадастровий номер 4620910100:29:008:0133), що розташована за адресою:  м.Городок, вул.Григоренка Г., 21;

·         категорія земель – землі рекреаційного призначення;

·         цільове призначення – для будівництва та обслуговування обєктів фізичної культури і спорту;

·         вид використання - для будівництва та обслуговування спортивно-оздоровчого комплексу і спортивних майданчиків;

Стартова ціна продажу земельної ділянки 1 019 269 грн. 00 коп. (Один мільйон дев'ятнадцять тисяч двісті шістдесят  дев’ять грн.00коп.) без ПДВ. 

Для участі в земельних торгах необхідно:

1.      Сплатити з рахунку, відкритого в банку :

·         реєстраційний внесок – 842,00 грн. в т.ч. ПДВ 20% на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ”

·         гарантійний внесок – 50963 грн. 45коп. без ПДВ на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ”

2.      Подати документи що підтверджують сплату реєстраційних та гарантійних внесків. Оформити та подати заяву з необхідною інформацією та підтверджуючими документами особи, яка бажає взяти участь у земельних торгах, Виконавцю торгів.

3.      Укласти договір про умови участі в земельних торгах у формі аукціону.

 

                      

Характеристика лоту № 02:       

·         Земельна площею 0,0273 га (кадастровий номер 4620910100:29:008:0131), що розташована за адресою:вул.Григоренка Г., 22;

·         категорія земель – землі житлової та громадської забудови;

·         цільове призначення – для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування.

·         вид використання - для будівництва та обслуговування дитячого кафе з дитячим майданчиком.

Стартова ціна продажу земельної ділянки 83 991 грн. 00 коп. (Вісімдесят три тисячі дев'ятсот   дев’яносто одна грн.00коп.) без ПДВ. 

Для участі в земельних торгах необхідно:

1.    Сплатити з рахунку, відкритого в банку :

·         реєстраційний внесок – 842,00 грн. в т.ч. ПДВ 20% на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ”

·         гарантійний внесок – 4199 грн.55 коп. без ПДВ на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ”

2.  Подати документи що підтверджують сплату реєстраційних та гарантійних внесків. Оформити та подати заяву з необхідною інформацією та підтверджуючими документами особи, яка бажає взяти участь у земельних торгах, Виконавцю торгів

3.    Укласти договір про умови участі в земельних торгах у формі аукціону.

 

 

 

 

 

Характеристика лоту № 03:       

·         Земельна ділянка площею 0,2794 га (кадастровий номер 4620910100:29:008:0132), що розташована за адресою:  м.Городок, вул.Чорновола В., 8к.

·         категорія земель – землі житлової та громадської забудови;

·         цільове призначення – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі.

·         вид використання - для будівництва та обслуговування ринку сільськогосподарської продукції із торговими павільйонами, адміністративним блоком, лабораторією.

Стартова ціна продажу земельної ділянки 816 630 грн. 00коп. (Вісімсот шістнадцять тисячі шістсот тридцять грн.00коп.) без ПДВ. 

Для участі в земельних торгах необхідно:

1.    Сплатити з рахунку, відкритого в банку :

·         реєстраційний внесок – 842,00 грн. в т.ч. ПДВ 20% на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ”

·         гарантійний внесок –  40831 грн.50 коп. без ПДВ на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ”

2.  Подати документи що підтверджують сплату реєстраційних та гарантійних внесків. Оформити та подати заяву з необхідною інформацією та підтверджуючими документами особи, яка бажає взяти участь у земельних торгах, Виконавцю торгів.

3.    Укласти договір про умови участі в земельних торгах у формі аукціону.

 

Останній день прийому заяв на участь в торгах – 27 червня 2017р. до 16 год.30хв.

 

Телефон для довідок: (032)244-30-92, +380961315421.

 

              Порядок оформлення результатів торгів та умови продажу:

1.                  Протокол земельних торгів підписується Переможцем, Ліцитатором та Організатором земельних торгів або його представником негайно після закінчення торгів за лотом. 

2.                  Договір купівлі-продажу земельної ділянки між Городоцькою міською радою  Львівської області та Переможцем торгів укладається безпосередньо в день проведення торгів та нотаріально посвідчується.

3.                  Ціна продажу земельної ділянки, право власності якої набуто на земельних торгах у формі аукціону cплачується Переможцем торгів не пізніше 3 (трьох) банківських днів з дня укладання договору купівлі-продажу.

4.      Відповідно до п.5 ст.135,п.5.ст.136, п.31.ст.137 ЗКУ на виконання Рішення Городоцької міської ради Львівської області від 27 квітня 2017р. обов’язкові умови продажу земельної ділянки: 

Переможець земельних торгів у формі аукціону зобов'язується:

- відшкодувати Виконавцю земельних торгів витрати, пов'язані з підготовкою лоту до проведення земельних торгів;

- оплатити  Виконавцю земельних торгів витрати, пов'язані  з організацією та проведенням земельних торгів;

- у місячний термін після проведення торгів сплатити втрати сільськогосподарського виробництва на відповідний рахунок Городоцької міської ради.

5.                  Переможцю земельних торгів, який відмовиться від підписання протоколу земельних торгів, укладання договору купівлі-продажу земельної ділянки, повного розрахунку за придбаний лот в терміни, визначені чинним законодавством та умовами договору: гарантійний внесок не повертається, результати торгів анульовуються, Переможець до наступних торгів не допускається, а кошти в розмірі цінової пропозиції, запропонованої Переможцем за результатами проведених торгів, стягуються з Переможця, як неустойка (ст.549 ЦКУ) в судовому порядку згідно чинного законодавства.

 

 

 

 

 

ПЕРЕЛІК

ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УЧАСТЬ У ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГАХ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

 ДЛЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ:

 

1.                          Оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (розширена форма).

2.                          Нотаріально посвідчена копія статуту (при наявності установчого договору).

3.                          Завірена належним чином копія свідоцтва платника податку на додану вартість (завірена копія свідоцтва про сплату єдиного податку).*

4.                          Довідка з банку, про відкриття рахунку, з якого перераховано гарантійний та реєстраційний внесок (оригінал). 

5.                          Завірена належним чином копія документу, що підтверджує повноваження керівника (протокол зборів співзасновників про обрання керівника, наказ на призначення керівника, копія паспорта керівника).

6.                          Оригінал Довіреності, у разі подання документів уповноваженою особою.

7.                          Оригінал Протоколу зборів співзасновників про прийняття рішення щодо придбання лоту на земельних торгах.

8.                          Документ, що підтверджує особу (паспорт), копія завірена належним чином.*

9.                          Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску.

10.                      Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску.

11.                      Печатка.

 

 

 

ПЕРЕЛІК

ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УЧАСТЬ У ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГАХ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

 ДЛЯ  СУБ”ЄКТА ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ:

 

1.                          Оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (розширена форма).

2.                          Завірена належним чином копія свідоцтва платника податку на додану вартість (завірена належним чином копія свідоцтва про сплату єдиного податку).

3.                          Довідка з банку про відкриття рахунку, з якого перераховано гарантійний та реєстраційний внесок(оригінал). 

4.                          Засвідчена в установленому законом порядку Довіреність, у разі подання документів уповноваженою особою.

5.                          Документ, що підтверджує особу (паспорт),копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, копія завірена належним чином.

6.                          Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску.

7.                          Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску.

8.                          Печатка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕЛІК

ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УЧАСТЬ У ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГАХ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

ДЛЯ  ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ:

 

  1. Документ, що підтверджує особу (паспорт), копія завірена належним чином
  2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (оригінал), копія завірена належним чином
  3. Довідка з банку про відкриття рахунку, з якого перераховано гарантійний та реєстраційний внесок (оригінал).
  4. Засвідчена в установленому законом порядку Довіреність, у разі подання документів уповноваженою особою.
  5. Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску.
  6. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску.