Щодо перереєстрації квартирної черги

 Відповідно до п. 25 «Правил обліку громадян потребуючих поліпшення житлових умов та надання їм житлових приміщень в Україні», ст. 42 «Житлового кодексу України» виконавчий комітет Городоцької міської ради  щорічно проводить перереєстрацію громадян, перебуваючих на квартирному обліку.

Виявлені зміни вносяться в облікові справи громадян та до єдиного державного реєстру громадян, які перебувають в черзі на одержання житлових приміщень при виконкомі Городоцької  міської ради. Необхідно подати в період з 10 жовтня по 31 грудня 2017 року до відділу звернень громадян, документообігу та соціальних питань Городоцької міської ради  наступні  документи: – довідка про склад сім’ї та реєстрацію (форма №3); – копії паспортів всіх повнолітніх членів сім’ї (1, 2, 3, та всі сторінки місця проживання – починаючи з 11); – картка фізичної особи – платника податків всіх повнолітніх членів сім’ї (копії); – копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей; – копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час взяття на облік;

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном 3-02-70 (відділ звернень громадян , документообігу та соціальних питань).