Городоцька ОДПІ повідомляє, що у разі зміни посадових осіб підприємства (керівника та/або головного бухгалтера) чи податкової адреси, потрібно отримати нові ключі електронного цифрового підпису (ЕЦП) на посадових осіб, які мають право підпису документів. Разом з цим слід переукласти Договір про визнання електронних документів з органом ДФС області.
Нові ключі ЕЦП потрібно отримати до відправки наступної електронної звітності.
У разі не зміни ЕЦП при зміні посадових осіб суб’єкта господарювання виникають негативні наслідки, як:
1) відмова в прийнятті звітності;
2) відмова в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
З деталями оформлення електронного цифрового підпису можна ознайомитися на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://www.acskidd.gov.ua.