Перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 виконавчий комітет Городоцької міської ради щорічно в період з 01.10.2018року по 31.12.2018 рокупроводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзіна отримання житла, під час якої перевіряються їх обліковідані.
Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування та внесення змін до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов .
Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами наступних документів:
1. Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (Ф-№2) всіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку;
2. Копія свідоцтва про право власності та технічного паспорта (у випадку проживання у власному будинку або приватизованій квартирі);
3. Копії паспортів (1, 2 та всі сторінки реєстрації) черговика та дорослих членів сім’ї;
4. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім’ї, в т.ч. неповнолітніх дітей;
5. Довідки з місця роботи (навчання) черговика та дорослих членів сім’ї, копія пенсійного посвідчення;
6. Копія свідоцтв про одруження (народження дітей) та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї;
7. Копії документів, які дають право на включення черговика у пільгову чергу
Громадяни, які, станом на 01.01.2019 р., не пройдуть перереєстрацію та не поновлять свої облікові дані не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов.