Нещодавно в Городоцькому управлінні ГУ ДФС у Львівській області з метою роз’яснення реалізації пілотного проекту щодо застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій проведено телефонну «гарячу лінію». На запитання платників податків відповів начальник Городоцького управління ГУ ДФС у Львівській області Роман Миськів.
Посадовець в спілкуванні із запитувачами пояснив, що e-Receipt (або електронний касовий чек) — це інноваційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операції, яку можна встановити на будь-який сучасний настільний або мобільний пристрій — комп'ютер, планшет або смартфон. Система складається з програмного забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також інтегрована з Електронним кабінетом платника. Для внесення своїх мобільних пристроїв до бази e-Receipt, підприємцям не потрібно буде подавати до контролюючих органів паперові документи або платити за це абонентську плату. Реєстрація пристроїв відбуватиметься он-лайн і безкоштовно. Важливо, що система e-Receipt працюватиме цілодобово та інтегруватиметься з іншими системами ДФС і бухгалтерськими програмами.
«Впровадження інноваційної системи e-Receipt (електронний чек) дозволить скоротити витрати на придбання та обслуговування пристроїв, що здійснюють реєстрацію розрахункових операцій. Учасники пілотного проекту можуть подавати до Мінфіну та ДФС пропозиції щодо функціонування новітніх моделей. Після завершення пілотного проекту буде прийнято рішення щодо доцільності впровадження таких моделей у промислову експлуатацію та подальшого застосування підприємцями поряд з традиційними моделями РРО», - підкреслив Роман Миськів.