Готуємось до впровадження Програми «Безпечне місто Городок / Safe City Horodok на 2019-2020 роки»

 

 

Нагадаємо: на XXVIIсесії сьомого скликання, що відбулась 5 грудня 2018 року, депутатами прийнято рішення №1698 Про затвердження місцевої цільової Програми «Безпечне місто Городок / SafeCityHorodok на 2019-2020 роки».

Так, Програмою передбачено виділення з міського бюджету 505 тис.грн. у 2019 році для реалізації запланованого. Очікується системне встановлення відеокамер спостереження на вулицях міста, завдяки чому міська рада у взаємодії з поліцією зможуть контролювати та вчасно реагувати на різноманітні неспокійні ситуації.

Відтак, з метою вивчення деяких технічних моментів у процесі втілення Програми, цими днями міський голова Городка Роман Кущак, начальник Городоцького відділення поліції Яворівського ВП ГУНПС у Львівській області Андрій Богуш, депутат Городоцької міської ради VIIскликання Михайло Феденко, спеціаліст господарського відділу Городоцької міської ради Юрій Пилат відвідали Центр Безпеки Міста (Львів та Львівська область). У процесі навчального візиту ознайомились із технічною апаратурою та умовами її експлуатації.

 

 

* Нижче публікуємо у повному обсязі рішення сесії та відповідну Програму для Вашого ознайомлення.

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

ГОРОДОЦЬКА МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

XХVIIСЕСІЯ  СЬОМОГО  СКЛИКАННЯ

                    

РІШЕННЯ № _1698_

 

від «_05_» _грудня 2018 року

 

 

Про затвердження місцевої цільової Програми

«Безпечне місто Городок / SafeCityHorodok на

 2019-2020 роки»

 

З метою забезпечення реалізації державної політики у сфері профілактики та протидії злочинності в місті Городок, керуючись п. 22 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.                     Затвердити місцеву цільову програму «Безпечне місто Городок / SafeCityHorodok на 2019-2020 роки (далі – Програма), згідно з додатками 1 та 2 додається.

 

2.                     Виконавчому комітету міської ради при формуванні бюджету на відповідний бюджетний рік (внесення змін до міського бюджету протягом бюджетного року) передбачити кошти на фінансування зазначеної Програми.

 

3.                     Контроль за виконанням цього рішення покласти на мандатну комісію, комісію у справах законності, правопорядку та депутатської діяльності (О.Гірський), комісію у справах економічної політики, бюджету, комунального майна, інвестицій, підприємництва та промисловості з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та інвестицій (Я.Борис) та заступник міського голови (С.Попко).

 

 

Міський голова                                                                           Р.Кущак

 

 

 

ГОРОДОЦЬКА МІСЬКА РАДА

ЗАТВЕРДЖЕНО:  

                                                                   рішенням сесії Городоцької міської ради

                                                   № 1698 від « 05» грудня 2018 р.

                       Міський голова

_______________Р.Кущак

 

 

 

COA_of_Horodok_in_Lviv_Oblast

 

Місцева комплексна Програма

«Безпечне місто Городок/ 

SafeCityHorodok

на2019-2020 роки»

 

 

 

 

 

 

 

Городок- 2018

1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ

1.

Ініціатор розроблення Програми:

Городоцька міська рада Львівської області

2.

Дата, номер і  назва розпорядчого документа про розроблення Програми:

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про Національну поліцію», Закон України «Про дорожній рух», Закон України «Про оборону України», Указ Президента України від 15.12.2006 № 1087 «Про заходи щодо зміцнення правопорядку і посилення взаємодії місцевих органів виконавчої влади та правоохоронних органів», Указ Президента України від 25.10.2002 №948/2002 «Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді», Указ Президента України від 12.06.2015 №334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.2013 №51-р «Про схвалення Концепції Державної цільової правоохоронної програми встановлення сучасних систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю (спостереження) та швидкого реагування».

3.

Розробник Програми:

Відділ економіки, бюджету та комунального майна Городоцької міської ради

4.

Співрозробники Програми:

Городоцьке відділення поліції Яворівського ВП ГУНП у Львівській області

5.

Відповідальний виконавець Програми:

Городоцька міська рада Львівської області

6.

Учасники (співвиконавці) Програми:

Городоцьке відділення поліції Яворівського ВП ГУНП у Львівській області, структурні підрозділи Гродоцької міської ради, комунальні підприємства, організації, установи, ОСББ

7.

Термін реалізації Програми:

2019 — 2020  роки

7.1.

Етапи виконання програми

Перше півріччя 2019 року

Друге півріччя 2019 року

2020рік

8.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Міський бюджет, Обласний бюджет, Державний бюджет, кошти інших підприємств та організацій, інші джерела фінансування, які не заборонені діючим законодавством

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми

Орієнтовні обсяги фінансування Програми складають:

Всього

тис. грн.

у тому числі за роками

Перше півріччя 2019 рік

Друге півріччя

2019 року

2020 рік

 

всього, у тому числі

505,00

420,00

85,00

В межах бюджетних призначень

9.1

Коштівбюджетум. Городок

505,00

420,00

85,00

В межах бюджетних призначень

9.2

коштів інших джерел, у тому числі:

-

-

-

-

 

державний бюджет

-

-

-

-

 

обласний бюджет

-

-

-

-

 

кошти інших підприємств та організацій

-

-

-

-

 

інші джерела фінансування, які не заборонені діючим законодавством

-

-

-

-

 

 

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

Забезпечення конституційних прав і свобод людини є головним обов’язком держави. Людина, її життя, здоров’я, честь, гідність, недоторканість і безпека визнаються найвищою соціальною цінністю. З метою недопущення погіршення криміногенної обстановки в місті Городок створено програму «Безпечне місто Городок/ SafeCityHorodokна2019-2020 роки».

Одним з механізмів вирішення даної проблеми є налаштування чітко скоординованої взаємодії владних та правоохоронних органів, об’єднань громадян та населення. Пріоритетами стають відпрацювання злагодженого та оперативного реагування на небезпечні ситуації, побудова ефективних алгоритмів вирішення проблем громадян в умовах надзвичайних ситуацій.

Враховуючи розгалужену інфраструктуру міста Городок, значну кількість об’єктів життєзабезпечення, завдання впорядкування дорожнього руху, підвищені завдання безпекового супроводу проведення масових заходів, механізми оперативного  реагування на небезпеки для населення існує потреба сучасних методів моніторингу та опрацювання  потенційних загроз.

Створення Програми обумовлено потребою посилення безпекової взаємодії, підвищення рівня правової культури населення, впровадження комплексу програмно-апаратних та організаційних заходів для посилення безпеки населення, захисту стратегічних об’єктів та об’єктів забезпечення життєдіяльності міста, безпеки дорожнього руху.

На сьогоднішній день у м. Городок існує багато місць та об'єктів, які потребують посиленого захисту та контролю над ситуацією. До них відносяться:

• в'їзди в місто;

• центральна частина міста;

• парки, стадіон,площі, сквери, паркінги тощо;

• місця скупчення людей, вокзал, ринки, автостанція інші місця підвищеної небезпеки для громадян;

• стратегічні та важливі для життєдіяльності об'єкти міста;

• адміністративні будівлі, навчальні та медичні заклади, комунальні та житлові  об'єкти, інші громадські будівлі тощо;

• автодорожні шляхи.

Розширення системи відеоспостереження міста зможе покращити криміногенну ситуацію міста. Можливість фіксації та збору доказів з місць скоєння правопорушень сприятиме як розкриттю кримінальних злочинів, так і їх профілактики.

Одним з важливих напрямків забезпечення безпеки громадян є їх захист на автотранспортних шляхах міста. Система управління транспортними потоками в місті є недосконалою, має місце неналежне забезпечення безпеки дорожнього руху. Актуальною є потреба моніторингу ситуації на дорогах міста для забезпечення оперативного реагування на аварії та ситуації, які можуть зашкодити життю та здоров'ю громадян, для розкриття злочинів, пов'язаних із використанням автотранспорту, та отримання реальної інформації про дорожньо-транспортні події, для оперативного відстеження маршруту руху транспортного засобу за потребою.

Таким чином, існуюча ситуація вимагає створення систем безпеки нового покоління, які безперервно та надійно, у цілодобовому режимі:

• будуть вести спостереження за всіма подіями, що відбуваються у місті;

• слугуватимуть для запобігання надзвичайних ситуацій, а в разі їх виникнення, негайно інформуватимуть відповідні служби для оперативного їх усунення;

Установлення сучасних систем безпеки та застосування засобів зовнішнього  контролю (спостереження), з метою запобігання та швидкого реагування на правопорушення, повинно стати основою спільної цілеспрямованої роботи правоохоронних органівта органів місцевого самоврядування.

Окрім того, вирішення завдань посилення безпеки міста та громадян потребує  зміцнення можливостей системи правоохоронних органів, забезпечення сталого функціонування підрозділів СБУ,  Поліції, Державна служба України з надзвичайних ситуацій.

 

3. Мета Програми

Метою програми є:

·створення умов власної безпеки громадян;

·об'єднання зусиль правоохоронних органів, підрозділів підрозділів СБУ,  Поліції, Державної служби України з надзвичайних ситуацій;

·підтримка життєдіяльності міста;

·сприяння запобіганню та припиненню правопорушень;

·підвищення рівня розкриття правопорушень;

·захист важливих об'єктів міста, комунального майна, власності, посилення безпеки дорожнього руху;

·комплексне розв’язання проблеми забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки, шляхом встановлення сучасних систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю (спостереження) та організації швидкого реагування на правопорушення;

·підвищення рівня правосвідомості та обізнаності населення щодо можливості отримання якісних поліцейських послуг.

У цій Програмі терміни вживаються у значенні:

сучасні системи безпеки – сукупність високотехнологічних програмно-апаратних  засобів з можливістю підвищення їх функціонального потенціалу та збільшення потужності, призначені для моніторингу, фіксації зображення, передавання інформації про стан громадського порядку і громадської безпеки, що забезпечує невідкладне оповіщення та швидке реагування на ситуації, пов’язані з вчиненням правопорушення або виникненням надзвичайної події;

засоби зовнішнього контролю (спостереження)–технічне обладнання (відеокамери,  відео реєстратори), включаючи пристрої екстреного виклику, за допомогою яких здійснюється відеоспостереження у місцях, що потребують постійного нагляду, або передається інформація відповідним підрозділам правоохоронних органів з метою швидкого реагування;

швидке реагування – оперативне реагування спеціально підготовлених сил (підрозділів правоохоронних органів), що здійснюється з використанням відповідних засобів і передбачає їх прибуття до визначеного об’єкта протягом мінімального часу, з метою своєчасного запобігання правопорушенням та вжиття необхідних заходів, адекватних  характеру правопорушення або надзвичайної події.

 

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми,

обсяги та джерела фінансування; строки виконання програми

Програма розроблена на основі кардинальної трансформації критеріїв оцінки роботи поліцейських – з кількісних на якісні; враховує необхідність вирішення актуальних завдань забезпечення публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави, протидії злочинності, та спрямована на досягнення якісного правоохоронного сервісу, відповідно до вимог суспільства, зміцнення технічної та ресурсної бази цієї роботи.

Подальший розвиток систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю (спостереження) та організації швидкого реагування на правопорушення може бути забезпечений шляхом застосування програмно-цільового методу та концентрації зусиль правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування, громадських формувань з охорони громадського порядку із залученням коштів бюджетів усіх рівнів, інших джерел фінансування для виконання пріоритетних завдань.

Виконання завдань щодо встановлення систем безпеки, застосування засобів зовнішнього контролю (спостереження) та організації швидкого реагування на правопорушення повинно бути забезпечено на обласному та міському рівні з наданням миттєвого доступу до інформації, що в них зберігається, органам державної влади, на які покладено завдання із забезпечення національної і громадської безпеки та громадського порядку, боротьби з тероризмом.

Такі системи повинні оснащуватися засобами відеоспостереження та фіксації, які відповідають параметрам чіткості та роздільної здатності апаратури, що в подальшому дасть змогу використовувати можливості портретної та фототехнічної експертизи для встановлення осіб, причетних до вчинення правопорушень.

Основними шляхами розв’язання проблеми є:

• забезпечення матеріально-технічними засобами центрів із збирання, оброблення та захисту інформації;

•закупівля матеріально-технічних засобів для забезпечення готовності сил  (підрозділів правоохоронних органів, СБУ, ДПСУ), які залучаються до швидкого реагування;

• здійснення роз’яснювальних та інформаційно-просвітницьких заходів, у тому числі виготовлення та розповсюдження рекламної продукції.

 

Програма направлена на розв’язання таких проблем:

       формування у молоді високої патріотичної свідомості, національної гідності, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку щодо захисту національних інтересів України;

 

Вирішенню завдань Програми сприятимуть заходи, спрямовані на:

       організацію заходів з мобілізаційної підготовки, виконання та контроль за їхздійсненням в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях міста.

 

Реалізація програми забезпечується шляхом пріоритетного фінансування визначених заходів з міського бюджету, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законом. Реалізація заходів, щодо яких орієнтовні обсяги фінансування в програмі не зазначені, здійснюється в межах коштів, передбачених у державному і місцевому бюджеті на відповідний рік органам виконавчої влади, правоохоронним органам, відповідальним за виконання визначених Програмою заходів, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законом.

Реалізація Програми, а саме підвищення рівня правопорядку, забезпечення безпеки населення міста Городка, сприятиме подальшому стабільному соціально-економічному розвитку міста та покращенню інвестиційного клімату.

Програму передбачається виконати протягом 20192020років.

Придбані в рамках реалізації заходів відеокамери, сервер, а також аналітичне програмне забезпечення перебуватимуть на балансі та обслуговуванні міської ради. Городоцьке відділення поліції Яворівського ВП ГУНП у Львівській області матиме змогу користуватися інформацією, що фіксується  та зберігається на сервері в режимі перегляду (користувача), без змоги вплинути на записи.

Ресурсне забезпечення Програми:                                         тис. грн.

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми

Перше півріччя2019 рік

Друге півріччя 2019 року

2020рік

Усього витрат на виконання Програми

Обсяг ресурсів, усього, у тому числі:

420,00

85,00

В межах бюджетних призначень

505,00

Бюджет м. Городок

420,00

85,00

В межах бюджетних призначень

505,00

Кошти інших джерел, у тому числі:

-

-

-

-

 - державний бюджет

-

-

-

-

-  обласний бюджет

-

-

-

-

- кошти інших підприємств та організацій

-

-

-

-

- інші джерела фінансування, які не заборонені діючим законодавством

-

-

-

-

 

 

5. Завдання та результативні показники Програми

 

Завданням програми є:

            підвищення ефективності реалізації привентивних і профілактичних заходів поліції щодо забезпечення безпеки громадян, усунення причин і умов, що зумовили вчинення правопорушень, захисту прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, шляхом фінансування з міського бюджету окремих напрямів і заходів, які впливають на стан правопорядку в м. Городок та потребують матеріально-технічного забезпечення;

Для досягнення мети пропонується здійснювати в рамках даної Програми наступне:

            з метою своєчасного реагування на протиправні посягання централізувати надходження з систем відеоспостереження установ, підприємств та об’єктів всіх форм власності на єдиний сервіс.За допомогою даної системи підвищиться оперативність інформації про поточну ситуацію на вулицях міста, за ділянками з підвищеним криміногенним показником, жвавими, ключовими перехрестями, ділянками  автомобільних доріг з інтенсивним рухом, місцями масового скупчення  громадян, забезпечується створення доказової бази у випадку здійснення правопорушень, а також можуть оперативно присікатися факти незаконної вирубки зелених насаджень, організації звалищ сміття і інших порушень правил благоустрою міста, виявлятися різні надзвичайні    ситуації, такі як пожежі, підтоплення, обриви лінії електроживлення і т.п.;

            встановлення пристроїв з додатковими функціональними можливостями, які                      сприяють забезпеченню безпеки —  системи розпізнавання обличчя та номерних знаків            автотранспорту;

            підвищення безпеки дорожнього руху, посилення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, оперативне реагування на дорожньо-транспортні події та небезпечні ситуації.

Реалізовувати Програму заплановано в три етапи:

I етап (перше півріччя 2019 року) – встановлення камер відеоспостереження (з функцією розпізнавання номерів) на всіх основних в’їздах-виїздах з міста;

IIетап (друге півріччя 2019 року) – встановлення камер відеоспостереження у громадськоактивних місцях Городка (стадіон, парки, сквери і.т.д.)

III етап (2020 рік)-встановлення камер відеоспостереження на міських вузлових (з яких іде розвиток внутнрішньоквартальних вулиць) вулицях міста.

Критеріями досягнення результату є:

            скоординована робота місцевої влади, правоохоронних органів, підрозділів СБУ,ДПСУ у напрямку посилення безпеки громадян та захисту міста;

            посилення у громадян почуття власної безпеки в місті;

            зменшення кількості злочинів проти життя та здоров’я громадян;

            підвищення рівня розкриття правопорушень;

            покращення криміногенного стану;

            поліпшення оперативності реагування поліції на повідомлення про правопорушення, ефективності роботи з протидії злочинності;

            підвищення рівня задоволеності потерпілих і свідків злочинів роботою поліції під час виклику і первинного контакту на місці події;

            зменшення кримінального тиску на економічні відносини;

            забезпечення збереження майна фізичних і юридичних осіб, муніципального, відомчого та іншого житлового фонду;

            підтримка нормальної життєдіяльності міста, стабільної роботи його важливих об'єктів;

            створення Централізованої системи відеоспостереження міста в онлайн режимі та режимі роботи з архівними записами;

            підвищення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, зменшення дорожньо-транспортних пригод, кількості злочинів, пов'язаних з використанням автотранспорту, підвищення безпеки дорожнього руху;

            успішна протидія можливим провокаціям, проявам тероризму, загрозам інтересам держави;

            підвищення рівня довіри населення до правоохоронних органів, військовослужбовців, органів державної та місцевої влади.

 

6. Координація та контроль за ходом виконання Програми

Координацію виконання Програми здійснює заступник міського, який згідно із розподілом обов’язків здійснює взаємодію з правоохоронними органами.

Загальний контроль за реалізацією заходів Програми здійснює мандатна комісія, комісія у справах законності, правопорядку та депутатської діяльності та заступник міського голови.

. Виконавці заходів Програми несуть відповідальність за їх якісне та своєчасне виконання, раціональне використання фінансових коштів і ресурсів, що виділяються на їх реалізацію, своєчасну звітність.

З урахуванням реалізації заходів Програми та виділених в поточному році фінансових ресурсів координатор та виконавці Програми надають свої пропозиції на наступний рік щодо обсягів фінансування з обґрунтуванням до відділу економіки, бюджету та комунального майнаГородоцької міської ради.

За недостатності фінансування заходів Програми виконавці за погодженням із замовником вносять до Городоцької міської ради пропозиції про зміну термінів їх виконання або зняття з контролю.

За ініціативою Городоцької міської ради, або головного розпорядника коштів Програми, розгляд проміжного звіту про хід виконання Програми, ефективність реалізації її завдань і заходів, досягнення проміжних цілей та ефективність використання коштів розглядається на сесіях Городоцької міської ради та на засіданнях профільних постійних комісій Городоцької міської ради впродовж року. По завершенню Програми подається звіт про її виконання на сесію Городоцької міської ради.

  Секретар ради                                                 Ю. Віткова

Додаток 2

7. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ

Назва заходу

Термінвиконання

Виконавці

Джерелафінансуван-ня

Орієнтовніобсягифінансування (вартість), тис.грн., в т.ч.:

 

 

Перше півріччя 2019 року

Друге півріччя

2019 року

2020рік

Очікувані результати

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

1. Організаційні заходи

 

1.1

Здійснювати роз’яснювальні та освітньо-виховні заходи в загальноосвітніх закладах міста із залученням фахівців з тематики безпеки життєдіяльності, правил дорожнього руху, поведінки в надзвичайних ситуаціях, надання та отримання допомоги

Постійно

Відділ освіти Городцької РДА,  Городоцьке відділення поліції Яворівського ВП ГУНП у Львівській області

Не потребуєфінансування

-

-

-

Зростаннярівняправовоїкультури, формування негативного ставлення до правопорушень та злочинів

 

1.2

Створити систему правової освіти громадян на базі пунктів охорони громадського порядку, поліцейських відділків і навчальних закладів із роз’ясненням прав і обов’язків поліцейських та громадян щодо дотримання основ адміністративного і кримінального законодавсва

Постійно

Відділ освіти, Городоцьке відділення поліції Яворівського ВП ГУНП у Львівській області

Не потребуєфінансування

-

-

-

Недопущенняпорушення прав і свобод, тортур і катувань у правоохороннихорганах.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

  2. Запровадженняінноваційнихтехнологій

 

2.1

Встановлення відеокамер з виводом сигналу на єдиний сервіс на основні магістралі та перехрестя, вїздах та виїздах з містаГородок,

 в т.ч.:

закупівля обладнання

монтаж обладнання

2019

Виконавчі органи міської влади

Коштимісь-кого бюджету, іншіджерелафінан-сування, не заборонені законодавст-вом

420,00

 

 

 

325,896

94,104

-

-

Своєчасне виявлення та реагування на правопорушення, встановлення осіб, які їх вчинили, оперативне усунення заторових та аварійних ситуацій

 

2.2

Встановлення відеокамер з виводом сигналу на єдиний сервіс в  парках, скверах та інших місцях відпочинку мешканців міста в т.ч. КУ «Центр «Спорт для всіх» стадіон «Колос» за адресою Львівська область м.Городок, вул.Шевченка, 7:

в т.ч.:

закупівля обладнання

монтаж обладнання

2019

Виконавчі органи міської влади

Кошти міського бюджету, інші джерела фінансував-ня, не заборонені законодавст-вом

85,00

 

 

 

 

 

 

65,00

 

20,00

-

-

Своєчасне виявлення та реагування на правопорушення, терористичну загрозу, встановлення осіб, які їх вчинили

 

2.3

Укласти тристоронній меморандум з власниками розважальних та торгівельних закладів щодо встановлення зовнішніх камер відеонагляду з виводом сигналу на

єдиний сервіс та підключення існуючих камер до сервісу

2020

Виконавчі органи міської влади

Кошти місь-кого бюджету, ін-ші джерела фінансуван-ня, не забо-ронені зако-нодавством

-

-

-

Своєчасне виявлення та реагування на правопорушення, встановлення осіб, які їх вчинили, оперативне усунення заторових та аварійних ситуацій

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2.4

Створення мережі

2020

Виконавчі органи міської влади

Кошти місь-кого бюджету, інші джерела фінан-сування, не заборонені законодавст-вом

-

-

-

Покращення матеріально-технічного забезпечення

3. Забезпеченнябезпеки в житловомуфондіміста та об’єктахміськоївласності

 

3.1

При капітальному ремонті фасадів, будівель передбачити встановлення камер відеонагляду  з виводом сигналу на єдиний сервіс

2019-2020

Виконавчі органи міськоївлади

Не потребує фінансування

-

-

-

Зменшення та запобігання злочиннимпроявам, захист громадян

4. Матеріально-технічнезабезпечення

 

4.1

Функціонування та обслуговування відеокамер з виводом сигналу на єдиний сервіс

2019-2020

Виконавчі органиміськоївлади

Кошти місь-кого бюджету, інші джерела фінансу-вання, не заборонені законодавст-вом

-

-

-

Модернізація та розвиток обладнання з метою підвищення оперативності обміном інформацією, створення баз даних, встановлення осіб, що скоїли злочини

 

ВСЬОГО:

-

-

-

-

-

-

-

                     

           Секретар ради                                                                    Ю.Віткова