Із січня поточного року в усіх центрах зайнятості України починають роботу кар'єрні радники. Кар’єрний радник– це: ✅ спеціаліст з працевлаштування, який пройшов навчання та оволодів новим стандартом обслуговування клієнтів служби зайнятості; ✅ фахівець центру зайнятості, який сприяє шукачам роботи та зареєстрованим безробітним у пошуку роботи та плануванні кар'єри; ✅ професіонал, який допомагає безробітному усвідомити його сильні якості, подолати психологічні бар’єри, визначити наявні конкурентні переваги на шляху до подальшого працевлаштування. Основним завданням кар’єрного радника є якісне надання послуг з урахуванням індивідуальних потреб шукачів роботи та повернення клієнта до трудової діяльності.
Які переваги впровадження інституту кар’єрного радникаКар’єрні радникисприятимуть покращенню надання послуг особам, які шукають роботу.
✅ Інститут кар’єрного радника запроваджено задля того, щоб надавати громадянам послуги за індивідуальним підходом.
✅ Кожна особа, яка звертається до державної служби зайнятості, має право впливати на те, щоб їй надавалися саме індивідуальні, а не формальні чи стандартні послуги.
✅ Інститут кар’єрного радника підвищує ефективність обслуговування кожного клієнта,тому обслуговування клієнтів з різними потребами за одним єдиним типовим підходом уже буде неможливим.
✅ Інститут кар‘єрного радника дозволяє змінити монолог на діалог між клієнтом та фахівцем центру зайнятості, які спільно та за взаємною згодоювизначають кінцеву мету співробітництва та шляхи досягнення цієї мети.