«Мої уроки мрій!» - це проект, який реалізувала Асоціація «CRAS» ̶ Центр розвитку соціальної активності в Жешуві у партнерстві з Асоціацією керівників навчальних закладів Городоцького району в Україні. Фінансові ресурси надходили від польсько-української Ради обміну молоддю за рахунок субсидій MEN.
Риманув Здруй поєднав два народи – Польщу та Україну, адже саме там з 23 по 30 червня цього року вісімнадцять учнів зі Стрижівського повіту та вісімнадцять їхніх ровесників з Городка в Україні (Львівська область) взяли участь у майстер-класах.
Основна мета проекту полягала у мотивації 36 молодих людей у віці 14-16 років зацікавлень до робототехніки, екології та хімії у вигляді зустрічей з активними методами, включаючи експерименти, а також надання знань молодим людям та заохочення до заняття фізичною культурою та здоровим харчуванням у формі кулінарних майстер-класів, спортивних змагань.
Молодь із допомогою експертів займалася темами, що розвивали зацікавлення до робототехніки, екології, хімії, спорту та здорового харчування. Учасники завдяки методу експерименту мали змогу побачити, як виглядає програмування роботів на практиці, провели хімічні експерименти та поцікавились, що вони можуть зробити, щоб запобігти шкоді навколишньому середовищу. Були також семінари з відкритістю та довірою, під час яких учасники провели ряд вправ з педагогіки, театрального мистецтва та природи. Такі методи дозволяли молодим людям пізнавати один одного та руйнувати бар’єри. Усі заняття були сплановані так, щоб молодь, яка бере участь у них, почувала себе комфортно, тому, крім строго навчальних уроків, у вільний час передбачалися різноманітні розваги, конкурс "Маю талант", прогулянки вулицями Риманува, дискотеки.
Кульмінацією проекту став «урок мрії», організований 29 червня 2019 року для місцевої громади Риманув Здруй. Захід підготувала молодь за підтримки опікунів та тренерів. Для учасників проекту це був чудовий досвід. Вони готували здорові закуски, проводили експерименти, співали та танцювали на сцені Амфітеатру. Шоу-урок привернув велику аудиторію, якій було цікаво брати участь у польсько-українській версії уроку мрії.
У рамках проекту з’явився також фільм «Уроки мрій». Що важливо, усі учасники переконані, що метод експерименту має використовуватися в школах щоденно, основне, з погляду самостійного пізнання світу. Для молоді дуже важливим є вміння самостійного мислення, креативність, співпраця в групі. Участь у проекті для нас – це шанс навчитися нових цікавих речей:
„Завдяки проекту перший раз я міг програмувати роботи, знаю, що мушу піклуватися про навколишнє середовище». Саме у Польщі я знайшов нових друзів».
Олександр
„Завдяки проекту уже знаю, чим можна замінити чіпси, маю більше мотивації, щоби сортувати сміття, налагодила добрі стосунки з ровесниками з Польщі».
Христина
„Завдяки проекту, не зважаючи на те, що спілкування з ровесниками з України на початку не було легким, мені вдалося подолати цей бар’єр . Вони – фантастичні люди, з якими я приємно провела час”
Зузанна
„Завдяки проекту я пізнав надзвичайну відкритість, яка проявилася у цій міжнародній, малій, польсько-українській спільноті. Я б хотів і надалі утримувати такі теплі стосунки з ровесникми з України. Вважаю, що відтепер я знаю більше і в сфері екології, і здорового харчування.
Радек
„Завдяки проекту я змогла разом з іншими брати участь в опрацюванні інтерв’ю Тепер знаю, що люблю працювати у групі, а також могла б практикувати організаційні вміння завдяки підготовці показового уроку. .
Анна
„Завдяки проекту я багато дізнався про Польщу, про її традиції і культуру. Знайшов нових друзів. Здобув багато знань, які використаю у майбутньому”.
Ігор
„Проект дав мені можливість зустрітися з новими людьми, пізнати іншу мову. Я цікаво провела час і хотіла б ще брати участь у таких заходах.”
Анжеліка
„Дякую, що я міг бути у Римануві Здрую серед моїх друзів. Тренінги були цікаві, мотивуючі. Дуже приємно провів час.”
Каміль
Учасники майстер-класів
Пропонуємо переглянути фільм-підсумок «Мої уроки мрій»наофіційномуінтернет-сайтіГородоцькоїміськоїрадизапосиланням.
* Повну відповідальність за зміст публікації несе видавець. Фундація розвитку системи освіти не несе відповідальності за використання цієї інформації у будь-який спосіб