Як повернути кошти на карту в разі неправомірних дій продавця – інформує юстиція

        

Дуже часто ми стаємо жертвами Інтернет-шахраїв  при покупках різного роду товару. А ще частіше нам здається що вже нічого не вдієш, гроші не повернеш. Проте, запевняю Вас, що гроші можливо повернути на карту в разі неправомірних дій продавця чи за інших обставин , -  повідомляє начальник Головного територіального управління юстиції у Львівській області Микола Станіщук.

      Роз’яснення Міністерства юстиції стосовно дій, які потрібно вчинити для такого роду повернення коштів читаємо нижче.

Чарджбек (англ. chargeback) - можливість повернення грошей на карту в разі неправомірних дій продавця чи інших обставин.

Як здійснити чарджбек?

Подати заяву в банк на опротестування транзакцій. Деякі банки надають власні шаблони заяв.

У яких випадках можна повернути гроші?

Якщо товар не доставлений, є підробкою або не відповідає тому, що було вказано на сайті.

Інструмент чарджбеку надається тільки платіжними системами Visa або MasterCard, тому для повернення коштів важливо, щоб оплата була здійснена саме з карти Visa або MasterCard.

Інші випадки, коли може здійснюватись чарджбек:

·         суму списали два рази;

·         списана сума є більшою, ніж заявлена вартість товару;

·         з карти списана сума за товар, яку власник не купував;

·         банкомат не видав грошей, але списав з карти.

В яких випадках вам відмовлять в чарджбеці?

Якщо оплата здійснена:

1.     більш, ніж 540 днів тому;

2.     готівкою;

3.     прямим переказом або з картки на картку.

Які документи потрібно нададти для отримання чарджбеку?

1.     заява (українською та англійською мовами);

2.     докази (листування з продавцем до виникнення конфліктної ситуації, переписка у соціальних мережах, договір, скріншоти);

3.     листування з продавцем після виникнення конфліктної ситуації (докази того, що власник карти намагався вирішити ситуацію із продавцем);

4.     банківська виписка.