Коли платник не згоден із рішенням податківців – що робити?

 

Трапляються ситуації, коли платники не погоджуються із сумами податків, що належать до сплати згідно з рішеннями податкового органу. У такому випадку Городоцьке управління ГУ ДПС у  Львівській області  нагадує платникам, що у них є право скористатися нормами п. 56.2 ст. 56 Податкового Кодексу України. А саме, вони мають право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд такого рішення.

Відповідна заява про перегляд рішення подається про контролюючого органу в письмовій формі та має включати наступну інформацію: прізвище, ім’я, по батькові, а для юридичних осіб – назву; податкову адресу платника податків; найменування контролюючого органу; реквізити оскаржуваного рішення; підстави, за якими оскаржується рішення та  обґрунтування незгоди платника податків (відповідно до законодавчих норм); вимоги платника податків, який подає скаргу; інформацію щодо повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржується, про подання скарги до контролюючого органу вищого рівня; відомості про оскарження рішення контролюючого органу до суду; адресу, на яку слід надіслати прийняте рішення та перелік документів (у випадку їх наявності).

Зауважимо, що всі рішення контролюючого органу платник податків може оскаржити в одній скарзі. Не забувайте і про терміни для подання скарги – це 10 днів з моменту отримання рішення, що оскаржується.