Відбулась чергова виробнича нарада з керівниками комунальних служб міста. Провів нараду міський голова Городка Роман Кущак, участь у нараді взяли заступник міського голови Городка Степан Попко, завідувач відділу економіки, бюджету та комунального майна Галина Мартин, завідувач відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Ольга Орлинська, спеціаліст з соціально-економічного, інноваційного розвитку та аналізу, енергоменеджер Тетяна Грецко, спеціалісти відділу звернень громадян, документообігу та соціальних питань Людмила Пер’ян та Надія Канафоцька, директор КП «Міське комунальне господарство» Степан Кудляк, директор КП «Городоцьке водопровідно-каналізаційне господарство» Любомир Колодій, керівник КУ «Центр «Спорт для всіх» Вікторія Місько.
У ході цієї наради основним питанням було напрацювання плану на поточний 2020 рік, як дорожньої карти для керування в роботі. Також обговорили можливі перспективи капіталовкладень у розвиток інфраструктури та комунальні об’єкти в місті, зокрема – спортивні. Одні із першочергових – бігові доріжки на центральному міському стадіоні, розбудова дитячих та спортивних майданчиків, будівництво майданчика зі штучним наливним покриттям на вул.Авіаційній, тощо.
КП «МКГ» наголошено на необхідності вчасного та якісного прибирання міських вулиць, вивезення сміття, в тому числі з кладовища, брукування доріжок на кладовищі, наведення благоустрою в місті, тощо. Тривають обговорення щодо висадження молодих сучасних зелених насаджень у центральній частині міста на майдані Гайдамаків – на місці викорчуваних старих дерев. Наразі планують та обговорюють: де висаджувати, скільки та які рослини.
Донесено до присутніх інформацію щодо водопостачання у місті, втрат води у мережах тощо. Проаналізовано галузеві програми із рядом заходів по покращенню водопостачання.
Також триває робота по підготовці до проведення чергової XXXIXсесії Городоцької міської ради VIIскликання, що відбудеться 7 лютого 2020 року, проведення засідань профільних депутатських комісій з участю у них профільних спеціалістів та комунальників.