Здоров’я та безпека платників – головний пріоритет ДПС як соціально-відповідального державного органу. У зв’язку зі спалахом і розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України наполегливо рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (онлайн або поштою).
Ми звертаємось з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.
За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Засобами Електронного кабінету також надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:
картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:
довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).
Працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0 800 501 007 (напрям 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. у черговому режимі.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Прийом платників здійснювати за попереднім записом виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності (на період дії карантину).
Надаємо контакти (номери телефонів), за якими платники можуть звертатись щодо адміністративних та інших послуг:
Городоцька ДПІ Городоцького управління ГУ ДПС у Львівській області - (231) 3-04-55; (231) 3-07-06;
Мостиська ДПІ Городоцького управління ГУ ДПС у Львівській області - (234) 4-18-80; (234) 4-18-41;
Яворівська ДПІ Городоцького управління ГУ ДПС у Львівській області - (259) 3-33-15; (259) 7-81-87; (259) 7-81-75;
Пустомитівська ДПІ Городоцького управління ГУ ДПС у Львівській області- (03230) 4-25-64; (03230) 4-16-94; (03230) 27-89-58.
Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просимо вибачення за можливі незручності! Будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточення!