До уваги осіб, що перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Городоцької міської ради

Відповідно до  Житлового кодексу Української РСР, керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень  виконавчий  комітет  Городоцької міської ради  ради повідомляє про перереєстрацію громадян,  що перебувають на квартирній черзі для отримання житла.  

Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно поновити документи облікової справи, а саме:

— довідку з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію всіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку, а також чоловіка/дружини (у разі одруження), якщо вони зареєстровані за іншим місцем проживання;

— копії паспортів (ст. 1, 2, 10 та всі сторінки з відмітками реєстрації) черговика та повнолітніх членів сім’ї;

— копії свідоцтв про народження дітей;

— копія свідоцтва про одруження;

— копії інших документів, які засвідчують зміни у складі сім’ї (розлучення, смерть, тощо);

— копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім’ї;

— документ, який дає право на включення до пільгової черги (оригінал та копія, завірений, належним чином);

— громадяни, які винаймають житло, надають договір найму/піднайму завірений належним чином.

Зазначаємо, що значна частина громадян тривалий час не поновлювала документи, в облікових справах застарілі дані, відсутні копії документів, що не дає змоги впорядкувати облік громадян, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень з обов’язковим додержанням порядку існуючої квартирної черги.

Тому, громадяни, які не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов.

Прийом документів здійснюється у відділі звернень громадян, документообігу та соціальних питань Городоцької міської ради   .