Сьогодні, 18 лютого, відбулося засідання виконавчого комітету Городоцької міської ради, яке пройшло під головуванням міського голови Володимира Ременяка. У ході засідання розглянуто низку важливих питань з різних сфер життєдіяльності громади.
Зокрема, членами виконкому було розглянуто наступні питання:
- Про погодження річного плану ліцензованої діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення КП «Городоцьке водопровідно-каналізаційне господарство» на 2021 рік
- Про затвердження зразків та описів гербових печаток з номером старост сіл Городоцької міської ради для вчинення нотаріальних дій
- Про передачу основних засобів та інших необоротних активів на баланс КП «Міське комунальне господарство»
- Про передачу водопроводу с. Бартатів та с. Керниця на баланс КП «Городоцьке ВКГ»
- Про безкоштовну передачу споруд на баланс КУ «Центр «Спорт для всіх»
- Про передачу фігур для скейт-парку на баланс КУ «Центр «Спорт для всіх»
- Про передачу матеріальних цінностей Фінансовому управлінню Городоцької міської ради
- Про затвердження посадових інструкцій працівників фінансового управління Городоцької міської ради.
Також, комітет вирішив, що тарифи на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення не підвищуватимуться, до часу поки не буде проведено внутрішній аудит діяльності водопровідно-каналізаційного господарства.
Виконком розглянув і ухвалив важливі проєкти рішень, які стосуються присвоєння адресних номерів житловим будинкам, земельним ділянкам; надання одноразових грошових допомог; продовження строку дії ордеру; переоформлення договору найму на квартиру; зарахування на квартирний облік; дозволу на влаштування спеціалізованої стоянки для автомобілів радіо-таксі; реєстрації колективних договорів; призначення опікуна.
Окрім цього, прийняли рішення напрацювати звернення на ім’я голови Львівської ОДА, керівника Департаменту дорожнього господарства ЛОДА щодо незадовільного експлуатаційного утримання доріг загального користування ДП «Львівський облавтодор» (як надавача послуг) та розірвати угоду з даною підрядною організацією.
Загалом, під час пленарного засідання було розглянуто 36 питань порядку денного, з яких прийнято відповідні рішення
З прийнятими рішеннями можна буде ознайомитися після їх оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради.