Як працювати з електронними сервісами ДПС роз’яснили на тренінгу у Городоцькій ДПІ

Про переваги використання електронних сервісів ДПС розповіли нещодавно на черговому тренінгу з платниками податків у Городоцькій ДПІ.

Під час заходу податківці поінформували про алгоритм подання заяв щодо бажання/відмову отримувати документ у електронному форматі.

Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет необхідно здійснити вхід до приватної частини кабінету та, скориставшись режимом «Введення звітності», обрати, заповнити форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет) підписати та відправити заяву до контролюючого органу.

Також, фахівці Городоцької ДПІ звернули увагу присутніх на порядок отримання інформації з приватної частини Електронного кабінету, зокрема: витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами; відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.

Зазначили, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.